24 Ağustos 2008 Pazar

0 YTL


Galatasaray - Denizlispor maçı için stada girmek üzere Ali Sami Yen Stadı Yeni Açık Tribün girişinin önünde kuyrukta bekliyorum.

Önümde iki vatandaş, telaşla sağa sola birşeyler soruyor, ellerindeki biletleri inceliyorlar.

Aradan kafamı uzattım sordum, "Nedir, ne oluyor?"

"Bu biletler şu yolun karşısında bir adamdan aldık..."

"Karaborsadan aldınız yani..."

"...evet. Bu bilet nasıl bilettir ama dolandırıldık mı ne yaptık, 50 lirayı da verdik ama giremezsek..."

Baktım, biletin üzerinde "Hediyedir Para ile Satılamaz" yazıyor, Bilet Fiyatı da 0 YTL

Bunun dışında benim elimdeki Biletix'ten alınmış biletten bir farkı yok, hologramına kadar gerçek.

"Girersiniz" dedim, "Bi' şey olmaz."

Girdiler.

* * *

Nedir bu işin aslı keşke bir öğrensek. Biz mi safız da etrafta olan bitenden haberimiz yok..?

Hiç yorum yok: