25 Ağustos 2009 Salı

Telekulak Skandalı

Galatasaraylı Elano'nun telefonları dinleniyor.
Milliyet gazetesinden aynen aktaralım...

* * *

Elano'dan ilginç telefon konuşması

Galatasaray, Kayserispor karşısında golleriyle yine adından bahsettirirken, ikinci yarıda Keita’nın yerine oyuna giren Elano, 121 kilometre hızla attığı şutun gol olması sonrası gündeme oturdu.

Sarı kırmızılı forma altında ilk kez golle tanışan ve çocuklar gibi sevinen Brezilyalı oyuncu evine eşi ve kızıyla mutlu gitti, telefonla ilk aradığı kişi Brezilya Milli Takmı Teknik Direktörü Dunga oldu.


Kaseti yollayacağım

“Hocam yeni takımımda ilk golümü attım” diyerek sözlerine başlayan yıldız oyuncu, şunları söyledi: “Sizin tavsiyenize uydum. Git dediğiniz takıma gittim. Söylediğiniz gibi Galatasaray her yönünle güzel bir kulüp. Burada en önemli olan gol. Golden sonra beni sevdiler mi, dövdüler mi anlayamadım. Yakında kaseti bulup göndereceğim. Benimle gurur duyacağınızı biliyorum. Hocam artık Arjantin maçına hazırım.”

Doğru dürüst bir seçim yaptım

Futbol hayatının en güzel günlerini Galatasaray’da geçireceğini tahmin ettiğini sözlerine ekleyen Elano sözlerini şöyle sürdürdü:
“Sizin sayenizde doğru dürüst bir seçim yaptım. Bu daha başlangıç oldu. Haftalar geçtikçe daha iyi bir Elano’yu taraftarlarımıza izlettireceğim. Burada göstereceğim performans milli takımımıza da olumlu yansıyacaktır. Sanıyorum hocamız Rijkaard, Tallinn maçında bana ilk 11 forma verecek.”

* * *

0-12 Yaş için Haber Bülteni'ni izlediniz.

1 yorum:

Makaan dedi ki...

Hani adam Türkçe konuşuyor olsa bu kadar anlayamazsın konuşulanları. Tamamen taraftrı pohpohlamak, bu futbolcuyu da sevmemelerini sağlamak için yazılmış haber. Başkanların bu haberlerde payı var mı acaba. Ya bu çocuğu aldık taraftara ne kadar güzel bir adam aldığımız gösterelim babında.